Kavaj Naglar <3

0kommentarer



Hej läsare! Domma naglarna målade jag igår. Älskar dom <3 nästan lika mycket som jag älskar er ;-). Jag tänker skriva hur man gör dom så ni okså ska kunna göra dom.

1. Måla först ett lager med top coat på alla naglar. Jag andvände ett från Depend.

2. Ta sedan ett svart nagelack (man kan ta någon annan också om man vill) och gör ett stort V över naglen, blir kavaj kanten och fyll det med svart nagelack breve kanterna. Som ni ser på bilden.

3. Ta sedan en tandpetare och gör två prickar som ska före stäla knappar.

4. Sedan ska man göra en slaggs fluga som sitter över prickarna/knapparna. Dom kan man göra genom att ta en tandpetare och med den göra ett kryss X med svart nagellack. Sedan tar man bara och fyller med litte färg på sidorna.

5.Sedan tar man bara lite top coat för att få lite glans och göra så det håller lite längre.

Lycka till!!!!
Komentera gärna om ni vill att jag ska göra några speciella nagellacksmålningar.
/NailArtMaker
<3<3<3<3<3

Kommentera

Publiceras ej